Verzamel bij elke aankoop BROpoints!

Mijn pakket is verdwenen

 

Vermist Pakket

Als je pakket volgens de tracking allang bij jou had moeten zijn, ben je hier precies goed. Dit is ons portaal voor vermiste en niet-bezorgde pakketten. Vul alsjeblieft het onderstaande formulier in.

Met jouw gegevens openen we een zaak bij het verzendbedrijf. Hiervoor moeten wij een rechtsgeldige verklaring afgeven. Wij onderzoeken de zaak, vullen de benodigde verklaring in met jouw gegevens, sturen het naar jou ter ondertekening en controle en sturen het document voor jou door naar het verzendbedrijf.

Het bedrijf onderzoekt dan intern alles en neemt dan contact op. Het proces kan ongeveer 7 - 10 dagen duren. Hoe eerder je contact met ons opneemt, hoe beter!

Meer onderwerpen

Hoe meld ik een beschadigde bestelling?

Wie melde ich eine beschädigte Bestellung?

Wir achten auf eine sichere und angemessene Verpackung mit ausreichend Füllmaterial. Zudem werden unsere Boxen automatisch auf die Größe des Inhalts zugeschnitten, damit dieser nicht im Paket herumrutscht.

Falls Dein Paket trotzdem beschädigt eingetroffen istmelde Dich direkt hier, damit wir dir schnellstmöglich weiterhelfen können.

Zum Formular!

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen in plaats van het origineel dat je hebt gekocht, meld je dan hier aan in ons probleemportaal voor verkeerde artikelen.

Ga naar het Service Portaal.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.

Top vragen in één oogopslag

Hoe meld ik een beschadigde bestelling?

Wie melde ich eine beschädigte Bestellung?

Wir achten auf eine sichere und angemessene Verpackung mit ausreichend Füllmaterial. Zudem werden unsere Boxen automatisch auf die Größe des Inhalts zugeschnitten, damit dieser nicht im Paket herumrutscht.

Falls Dein Paket trotzdem beschädigt eingetroffen istmelde Dich direkt hier, damit wir dir schnellstmöglich weiterhelfen können.

Zum Formular!

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen in plaats van het origineel dat je hebt gekocht, meld je dan hier aan in ons probleemportaal voor verkeerde artikelen.

Ga naar het Service Portaal.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.