Verzamel bij elke aankoop BROpoints!

Pakket of goederen beschadigd ontvangen

Wij zorgen ervoor dat onze gereedschappen zo veilig mogelijk worden verzonden. Mocht het toch gebeuren dat de post een potje voetbal heeft gespeeld met het pakket, meld je dan direct hier bij ons. We helpen onze BRO's hoe dan ook verder!

Daarvoor openen we een dossier bij de betreffende verzendmaatschappij en hebben we wat informatie van je nodig. Sommige dienstverleners vragen ook om bewijsfoto's (ja, super irritant, maar dat zijn nu eenmaal de spelregels). Deze kun je hier direct uploaden. Enkele tips daarbij:

  • Let erop dat de beschadiging goed zichtbaar is (ook op het pakket)
  • Gooi de doos en het opvulmateriaal absoluut niet weg
  • Open niet meerdere dossiers bij ons, wij werken erg snel en nemen contact op

Meer onderwerpen

Mijn pakket is niet aangekomen

Als je je pakket mist of het volgens het trackingsnummer al geleverd zou moeten zijn, neem dan contact met ons op via onze Probleemportaal voor vermiste pakketten.Wij helpen je direct verder.

Naar het probleemportaal.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen in plaats van het origineel dat je hebt gekocht, meld je dan hier aan in ons probleemportaal voor verkeerde artikelen.

Ga naar het Service Portaal.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.