Verzamel bij elke aankoop BROpoints!

Er ontbreekt iets aan mijn bestelling

Onvolledige bestelling
Als uw levering onvolledig is, of als u iets mist uit uw bestelling (bijv. een accu of een oplader), dan bent u hier aan het juiste adres. Het probleem kan meerdere oorzaken hebben. Die echter allemaal snel kunnen worden opgehelderd en verholpen.
Tot de meest voorkomende redenen behoren:
  • Er is iets misgegaan tijdens het inpakken (Ja, wij zijn ook maar mensen en geen machines)
  • Een deel van de bestelling wordt vanuit een ander magazijn verzonden
  • Iemand vond uw bestelling ook interessant en heeft 'lange vingers' gespeeld (komt ook voor)

Maar geen paniek! Wij helpen onze BROs natuurlijk verder. Het verpakkingsproces wordt bij ons met camera's bewaakt, zodat we fouten snel kunnen traceren en aantonen. Vul alstublieft het onderstaande formulier in, zodat we de zaak kunnen onderzoeken en verdere stappen kunnen ondernemen.

Meer onderwerpen

Hoe meld ik een beschadigde bestelling?

Wie melde ich eine beschädigte Bestellung?

Wir achten auf eine sichere und angemessene Verpackung mit ausreichend Füllmaterial. Zudem werden unsere Boxen automatisch auf die Größe des Inhalts zugeschnitten, damit dieser nicht im Paket herumrutscht.

Falls Dein Paket trotzdem beschädigt eingetroffen istmelde Dich direkt hier, damit wir dir schnellstmöglich weiterhelfen können.

Zum Formular!

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen in plaats van het origineel dat je hebt gekocht, meld je dan hier aan in ons probleemportaal voor verkeerde artikelen.

Ga naar het Service Portaal.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.
Mijn pakket is niet aangekomen

Als je je pakket mist of het volgens het trackingsnummer al geleverd zou moeten zijn, neem dan contact met ons op via onze Probleemportaal voor vermiste pakketten.Wij helpen je direct verder.

Naar het probleemportaal.

Top vragen in één oogopslag

Hoe meld ik een beschadigde bestelling?

Wie melde ich eine beschädigte Bestellung?

Wir achten auf eine sichere und angemessene Verpackung mit ausreichend Füllmaterial. Zudem werden unsere Boxen automatisch auf die Größe des Inhalts zugeschnitten, damit dieser nicht im Paket herumrutscht.

Falls Dein Paket trotzdem beschädigt eingetroffen istmelde Dich direkt hier, damit wir dir schnellstmöglich weiterhelfen können.

Zum Formular!

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen in plaats van het origineel dat je hebt gekocht, meld je dan hier aan in ons probleemportaal voor verkeerde artikelen.

Ga naar het Service Portaal.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.
Mijn pakket is niet aangekomen

Als je je pakket mist of het volgens het trackingsnummer al geleverd zou moeten zijn, neem dan contact met ons op via onze Probleemportaal voor vermiste pakketten.Wij helpen je direct verder.

Naar het probleemportaal.

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.