Verzamel bij elke aankoop BROpoints!

Verzamel BROpoints en ontvang beloningen

Hier helpen we je snel verder

Snelle hulp

Mocht je voor, tijdens of na je bestelling vragen of problemen tegenkomen, dan ben je hier aan het juiste adres. We bieden onze BROs de beste service en voor elk probleem een passende oplossing. Belangrijk: Om je echt snel verder te helpen, is het extreem belangrijk dat je je meldt via het juiste serviceportaal. Hieronder staan de meest voorkomende problemen en de bijbehorende serviceportalen. Waarom is dit zo belangrijk? Je kunt ons natuurlijk ook gewoon een e-mail sturen en je probleem beschrijven. Afhankelijk van de aanvraag hebben we echter meer of specifieke info van je nodig, die we dan eerst moeten opvragen. Als je het juiste formulier invult, besparen we veel correspondentie, tijd en zenuwen. BROservice betekent dus ook snelheid!

Top vragen in één oogopslag

Retourneren: Ik wil iets terugsturen

Als je je bestelling of een deel ervan wilt retourneren en je komt uit de EU 🇪🇺 kom jebekijk dan ons retourportaal.

Voor retouren vanuit Zwitserland 🇨🇭 en Liechtenstein 🇱🇮 gebruik dit retourportaal

Waar is mijn bestelling?

Es gibt verschiedene Möglichkeiten den Sendungsstatus zu verfolgen:

Der Versand benötigt in der Regel 1 - 2 Werktage. Falls es länger dauert oder Du der Meinung bist, das Paket ist verschwunden, melde Dich hier in unserem Problem-Portal.

Mijn pakket is niet aangekomen

Als je je pakket mist of het volgens het trackingsnummer al geleverd zou moeten zijn, neem dan contact met ons op via onze Probleemportaal voor vermiste pakketten.Wij helpen je direct verder.

Naar het probleemportaal.

Hoe meld ik een beschadigde bestelling?

Wie melde ich eine beschädigte Bestellung?

Wir achten auf eine sichere und angemessene Verpackung mit ausreichend Füllmaterial. Zudem werden unsere Boxen automatisch auf die Größe des Inhalts zugeschnitten, damit dieser nicht im Paket herumrutscht.

Falls Dein Paket trotzdem beschädigt eingetroffen istmelde Dich direkt hier, damit wir dir schnellstmöglich weiterhelfen können.

Zum Formular!

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen in plaats van het origineel dat je hebt gekocht, meld je dan hier aan in ons probleemportaal voor verkeerde artikelen.

Ga naar het Service Portaal.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.
Hoe krijg ik een factuur?

Je ontvangt de factuur automatisch na ontvangst van de betaling in een aparte e-mail van onze verzendpartner. Deze wordt dus niet direct met de orderbevestiging meegestuurd. Daarnaast wordt er een papieren factuur bij de bestelling gevoegd.

Kijk daarom ook nog eens goed in je spamfolder en neem anders contact met ons ophier in ons factuurportaal.

Waarom staat er een ander bedrijf op de factuur? Waarom staat er een ander bedrijf op de factuur?

Om je de beste prijzen en snelste levertijden te kunnen bieden, werken we samen met gerenommeerde en betrouwbare handelaren. Je vindt op elke productpagina de vermelding van wie het artikel verzendt.

Waarom staat er een ander bedrijf op de factuur?

Niet gevonden wat u zocht?


Als uw vraag of probleem zo specifiek is dat het niet door het Helpcentrum wordt behandeld, stuur ons dan een e-mail.

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.