Verzamel bij elke aankoop BROpoints!

Verzamel BROpoints en ontvang beloningen

Ik heb andere leveringsproblemen

Overige problemen met de levering

Als er problemen zijn met je bestelling en levering die niet worden gedekt door de directe probleemportalen, dan ben je hier aan het juiste adres. Controleer, voordat je het onderstaande formulier invult, of er niet toch een passend probleemportaal is voor je aanvraag. De directe probleemportalen zijn de snelste weg naar de oplossing van het probleem. Als je zeker bent, beschrijf je probleem dan zo goed mogelijk. Upload gerust ook foto's of PDF's die kunnen helpen bij de oplossing. Wij willen je aanvraag zo snel mogelijk oplossen!

Meer onderwerpen

Hoe meld ik een beschadigde bestelling?

Wie melde ich eine beschädigte Bestellung?

Wir achten auf eine sichere und angemessene Verpackung mit ausreichend Füllmaterial. Zudem werden unsere Boxen automatisch auf die Größe des Inhalts zugeschnitten, damit dieser nicht im Paket herumrutscht.

Falls Dein Paket trotzdem beschädigt eingetroffen istmelde Dich direkt hier, damit wir dir schnellstmöglich weiterhelfen können.

Zum Formular!

Mijn pakket is niet aangekomen

Als je je pakket mist of het volgens het trackingsnummer al geleverd zou moeten zijn, neem dan contact met ons op via onze Probleemportaal voor vermiste pakketten.Wij helpen je direct verder.

Naar het probleemportaal.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen in plaats van het origineel dat je hebt gekocht, meld je dan hier aan in ons probleemportaal voor verkeerde artikelen.

Ga naar het Service Portaal.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.
Er ontbreekt iets aan mijn bestelling

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.