Contact
Voor Je Aankoop
-
Persoonlijke BroService
We zijn altijd bereikbaar via e-mail. Als je al besteld hebt, kun je ons ook telefonisch bereiken. Om je sneller te kunnen helpen, raadpleeg eerst de probleemportalen!
-
Veelgestelde vragen
Hier vind je de meest voorkomende vragen over betaling, bestelling, retournering en problemen met de verzending.
-
Hoe kan ik betalen?
We bieden een verscheidenheid aan veilige betaalmethoden: PayPal, KLARNA, Apple en Google Pay. Creditcardbetalingen worden beveiligd via de 3D-Secure-check. Mocht er sprake zijn van aanwijzingen voor creditcardmisbruik, dan annuleren we de bestellingen automatisch.
-
Hoe verzenden jullie?
Als je bestelling vóór 14:00 uur binnenkomt, verzenden we deze nog dezelfde dag. Met onze partners DHL en DPD wordt de bestelling in meer dan 90% van de gevallen de volgende dag al bezorgd (binnen Duitsland, bij leveringen naar het buitenland 2 - 4 werkdagen)
-
Intracommunautaire levering
Op dit moment is intracommunautaire levering zonder btw nog niet mogelijk!
-
Wij kopen als bedrijf
U kunt uiteraard als bedrijf inkopen en de bedrijfsgegevens achterlaten bij het afrekenen. Alle prijzen en facturen worden bij ons momenteel echter alleen inclusief belasting vermeld.
Verzending
-
Wat betekent Next-Day Delivery?
Als je bestelling voor 14:00 uur bij ons binnenkomt, verzenden we nog dezelfde dag. In meer dan 90% van de gevallen wordt je pakket al de volgende dag bezorgd (binnen Duitsland). De verzending duurt maximaal 2 werkdagen. Voor leveringen naar het buitenland bedraagt de verzendtijd doorgaans 2 - 4 werkdagen.
-
Gratis verzending
Binnen Duitsland is de verzending gratis voor jou. Of je nu een grote verstekzaag bestelt of een enkele bitset. Je betaalt geen extra verzendkosten.
-
100 dagen gratis retourneren
Ben je ontevreden over je artikel of heb je toch de verkeerde accuschroefmachine gekocht? Geen probleem! Wij bieden je 100 dagen retour op onze nek.
-
Mijn pakket is beschadigd aangekomen
We zorgen ervoor dat de goederen zo veilig mogelijk worden verzonden. Mocht het toch gebeuren dat de post met het pakket heeft gevoetbald, neem dan direct contact met ons op. We helpen je graag verder!
-
Ik heb iets verkeerds ontvangen
Als u een ander artikel heeft ontvangen dan u eigenlijk besteld heeft, meld dit dan hier in onze probleemportaal voor verkeerd ontvangen artikelen.
-
Mijn pakket is niet aangekomen
Oei, maar geen zorgen: Wij helpen onze BROs! Gebruik onze probleem-portal voor verdwenen pakketten, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.
-
Mijn bestelling is onvolledig
Als je levering onvolledig is of als er iets in het pakket ontbreekt, neem dan contact met ons op via onze klachtenportaal voor onvolledige levering.
-
Andere problemen met de bestelling
Als er vóór, tijdens of na je bestelling problemen van andere aard zijn opgetreden, gebruik dan eenvoudig ons Probleemportaal voor overige leveringsproblemen.
-
Waar blijft mijn factuur?
Je ontvangt de factuur na ontvangst van de betaling in een aparte e-mail rechtstreeks van onze verzendpartner (bijv. handelaar Dinotech e.K.). Indien je deze niet hebt ontvangen, meld je hier aan in ons portaal voor factuurkopieën
-
Factuurgegevens wijzigen
Als je je factuur achteraf moet wijzigen, kijk dan hier in het factuurwijzigingsportaal
Waarom noemen jullie me brutaal BRO?
Als je je afvraagt waarom we je met BRO aanspreken en hoe dat bedoeld is, kijk dan hier.
Na Uw Aankoop
-
MAKITA Reparatieatelier
Heb je problemen met je MAKITA machine? Wij zijn officiële service-werkplaats partner en helpen je graag verder! Het maakt overigens niet uit waar je het gekocht hebt. Bekijk hier ons werkplaats-portaal!
-
Word TB Family-lid
Log in met je account, abonneer je op de TB Family-nieuwsbrief, volg ons op social media of word lid van het officiële TB WhatsApp-kanaal om altijd op de hoogte te blijven!
-
Heete BroDeals en meer
Bij ons krijg je zoveel vette gereedschapsdeals en aanbiedingen als nergens anders! Ontdek onze TB BroDeals en de SixHour-Deals!
Niet gevonden wat u zocht?
Als je vraag of probleem zo specifiek is dat het niet door het Helpcentrum wordt behandeld, stuur ons dan een e-mail.